Ungehuset Hampen

1. maj byder vi 6. klasserne velkommen i Ungehuset Hampen

I vores ungehus kan man komme og være en del af et større ungdomsfællesskab på tværs af skole, klasse, årgang og køn.
Du kan komme i vores ungehus fra 7. klasse til og med 18 år. Hver uge har vi har en masse forskellige aktiviteter på programmet, som for eksempel fodbold, basketball, gaming, madlavning, spil, udfordringer og konkurrencer. Du kan også komme og spille musik i vores øvelokale/lydstudie, enten sammen med vennerne eller en af vores dygtige musikmedarbejdere. Der er selvfølgelig også mulighed for bare at hænge ud med vennerne, eller møde andre unge med samme interesser som dig.
Vi holder samtidig en masse forskellige arrangementer, som for eksempel 7. klassefest, valgfest, LAN-aften og meget mere.

I ungehuset Hampen arbejder vi målrettet med at skabe et inkluderende og trygt miljø, hvor alle unge kan føle sig velkommen og tilpas.
Hver uge tilbyder vi derfor et alsidigt udbud af aktiviteter, for at fremme de unges mulighed for deltagelse i forskellige interessefællesskaber. Vi går ligeledes runder omkring matriklen hver aften, for at sikre at vores unge føler sig trygge, når de besøger os.
Vi bestræber os samtidig på at være nærværende og anerkendende voksne i de unges fritidsliv.
De gode relationer er af højeste prioritet, derfor sørger vi altid for rum til de dybe snakke.

Ungehuset Hampen er en del af Ung Egedal som blandt andet består af i alt fire ungehuse, ungdomsskolen, 10. klassescenter og SSP.

Du kan hente ungehusets ugeskema for maj og juni i bunden af denne side.

Ungehuset Hampen Maj/juni 23 Skema

Shape Created with Sketch.

Ungehuset Hampen - 6. klassesstart

Shape Created with Sketch.