Hvem er vi

Fritidsklubben og Ungehuset Hampen er Egedals næststørste fritids- og aftenklub. Klubben er normeret til 300 medlemmer. Klubben er beliggende centralt i Ølstykke ved Hampelandskolen og har gode fysiske rammer og attraktive udearealer.
Klubben summer af liv og glade børn og vi har et højt aktivitets- og serviceniveau. Da klubben er meget stor har vi lavet klubber i klubben og små oaser til ro og fordybelse så vi kan tilgodese målgruppens forskellige behov.
Klubben har en anerkendende kultur, dvs. at vi har en anerkendende tilgang og tager udgangspunkt i barnets ressourcer og succesoplevelser.

Fritidsklubben Hampen satser på følgende aktivitetsområder:

Kreativitet og udeliv
Idræt og leg
IT og medier
Rollespil
Kaniner

Vores klub er kendetegnet ved vores fokus på børns sundhed, læring og trivsel. Vi er en stor klub med gode fysiske rammer - såvel inde som ude, mange medlemmer og engagerede samt kompetente medarbejdere med en positiv og anerkendende tilgang til børnene.

På Hampen arbejder vi ud fra en trivselspolitik med afsæt i at fremme vores medlemmers trivsel og hindre mobning.

Vi har altid et højt aktivitetsniveau i form af idræt og leg, værksteder, gamerrum, rollespil, musik og IT. En pædagogisk grundværdi på Hampen er altid at fremme nærvær og prioritere den tætte relation.