Børn fra 3. klasse

Den 2. april siger vi velkommen til de nye 3. klasser

Åbent hus

Men inden da, har I mulighed for at besøge os til vores Åbent Hus torsdag d.1/2-24 og onsdag d.7/2-24 kl.17.30-19.30 begge dage.

Vi starter i Caféen, hvor I får en præsentation af klubbens medarbejdere, aktiviteter mm., og derefter får I en grundig rundvisning af klubben ført an af personalet. Vi byder på kaffe og kage. Vores åbent hus er naturligvis for både børn og voksne.

Opstart i klubben

Tirsdag d.2. april 2024 er første dag i fritidsklubben for 3. klasserne. Vi afhenter børnene ved skolerne på cykel i uge 15 for at sikre, at børnene føler sig trygge, når de kører turen til Fritidsklubben Hampen.

Frem til sommerferien samler vi de nye børn hver 14. dag, for at høre hvordan de trives i klubben, og for at samle op på eventuelle spørgsmål børnene måtte have.

Den første måned vil der være en ressourcevoksen tilknyttet 3. klasserne. Denne medarbejder befinder sig et fast sted i klubben, så børnene altid kan søge hjælp og informationer der. Der kommer også specifikke aktiviteter målrettet 3. klasserne, som skal hjælpe dem med hurtigt at blive en integreret del af huset.

Vi ser frem til at modtage de nye børn og vil arbejde hårdt for, at de får den bedst mulige start i fritidsklubben!